Masa si dansul pe Netlog

Pagini

vineri, 29 mai 2009

Operatia reusita, pacientu` mort !


-Stai linistit, nu te ambala, totul este calculat, sterilizat si aranjat aproape de limita artisticului.
Si linistit am si fost, nici n-aveam cum altfel, ce poate fi mai linistitor decat mirosul acela, specific unui cabinet de stomatologie si sunetul relaxant facut de freza !
Relaxat am ramas pana in momentul in care l-am auzit soptind catre asistent...
-"Bormasina unde-i?!.."
In momentul ala, eu, care-s curajos, temerar, ala care ajuta babute sa traverseze strada, ala care hraneste porumbeii din mana...m-am speriat ca un copilas in fata unei suzete negaurite.
Ba nu, nici vorba !!
Am deschis gura cu seninatate si-am ranjit amabil...
Si totusi, anumite detalii, nesemnificative, mi-au fost sterse din prapadita-mi memorie..
Am o maneca de halat prin buzunare.
Am lipsa de breton frumos gelat, lipsa niste nasturi.
Si mi se clatina un canin si-un premolar.. iar eu nu inteleg de ce..
Si-am si-o mica aversiune fata de dentisti, iar ei saracii, nu au nici o vina, doar isi fac meseria, chiar daca uneori, cred, ca au de-a-face cu tot felul de maniaci..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..