Masa si dansul pe Netlog

Pagini

duminică, 7 martie 2010

Lectii de matematica cu taticu

Sa va spun cum decurge una bucata zi, la una bucata copil tembel.
-Ia spune-i lu` taticu, cu ce se incepe intai, cu inmultirea sau se face ce-i in paranteza ?
-Nu stiu tata, ca e greu.
-Ma...animalule,tu ma.....
Dar mai bine sa nu ne enervam, hai sa o luam babeste si cu callllm :), zise tot el.
Pui ce se afla in paranteza....asaaaa, asaaa!
Fi-i atent, asaaa, vezi ca se poate!
Discutia continua parinteste si chiar incepeam sa pricep :
-Ba, cu cine oare semeni ma..boule?! Ca, cu mine, nu!!
Eu bag de seama... ca tu semeni...cu ma-ta !
Ala caruia i se spunea cu apelativul "Ba, boule !", eram eu, la varsta la care se fac ecuatii matematice si balonase de muci.
Taica-meu e disperat!
Mie-mi sta capul la miuţe, bambilici, fazan, la de-astea (lucruri foarte importante, nu nimicuri ca niste banale exercitii de matematica).
-Tata, fac intai adunarea si apoi inmultirea?
-Ma animalule, in ce, `mnezeii ma-ti... ?
Frate-meu rade si se maimutareste la mine...ca asa-i cand esti si tu gramada.
Taica-meu, vede faza si-l dojeneste usor...
-Iti dau una-n bot de iesi prin usa aia, pe balcon!
Frate-meu tace ingrijorat! (realizase ca usa e prinsa bine)
Ma bufneste rasu.
Mare greseala!
Urmatoarea faza...##%#$*)##%##...!!! Restart !!
Intru in contact cu caietul dictando care statea, in toata simetria lui, incadrat intre doua culegeri de matematica...de Gheba.
Am plecat pe axa "Globii oculari - Rechizite scolare" cu vreo 300.000 de m/s.
Daca aeru opunea ceva rezistenta, nu sareau creioanele de pe masa la inaltimea aia.
Iar impactul nu-mi retrimitea capu in aceiasi bucata, stiti voi...Actiune = Reactiune (fleacuri, nimic complicat )..om mic si Newton asta pana la urma..

PS: Tre` sa inchid, sunt invitat la un congres unde-am fost rugat, chiar frumos, sa corectez, demonstrativ - matematic, micile erori in Teoria relativitatii, scrisa de novicele Albert E.
BRB !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..