Masa si dansul pe Netlog

Pagini

duminică, 20 martie 2011

A venit primavara

A venit primavara. Privind de pe geam asa-mi pare.
Simt cum m-a lovit optimismul. Imi vine sa ies afara sa plantez un pom, sa rasadesc o floare sau sa dau cu var copacii.
Da neavand gradini decat blocurile de vis-a-vis, or sa zica aia ca de fapt vreau sa le fur florile, bulbii, tuberculii, ceapa degerata etc.

De ceva vreme astept sa inmugureasca o samanta de pepene verde, am "plantat-o" cu vreo 2 ore inainte intr-o farfurioara, intre 2 straturi de vata imbibata in apa si se pare ca m-am inselat crezand ca pana acum voi avea frumusete de pepene crescut gingas din farfurioara de cafea.
Poate-i samanta rea, e al dreacu.
Daca o iesi ceva , sigur va fi unu super pepene, cu coaja impenetrabila si cu seminte precum cartusele de PM calibru 7,62 mm.
Sunt sigur ca va iesi, ca de la ora la ora imi pare tot mai umflat. Si daca nu ma-nsel chiar il aud cum paraie in incercarea de a germina.
Mama ce gigant o sa iasa, va fi fruntea clasei curcubitacee. Din samanta aia va rezulta ceva ce va salva de la foamete, popoarele lumii a 3-a, a 4-a si a 5-a.
Numai cand ma gandesc mi se umezesc uochii.
Am mai trecut prin momente de-astea de grea incercare cand imi plantasem, tot intr-o farfurioara oarecum identica cu asta, prima cultura (si ultima) de canepa.
Duamne, ma emotionez scriind. Ma-ncerca in momentele alea de cumpana sentimentul unui viitor parinte asteptand pe holurile maternitatii.
Ma treceau caldurile numa la gandu ca nu vor incolti si voi fi nevoit sa le arunc la gunoi cuprins de deznadejde. Ca nu voi putea fuma, extaziat, prima tigara etnobotanica.
Eram ca un vrabioi care-si supraveghea ouale(nu ca de obicei nu mi le-as supraveghea) dar tot aveam falsa impresie ca nu mai crapa odata boabele prin vata aia, `gami-as...
Aoileu...si ce frumusete de matura mi-a iesit, da, matura..de-aia de gradina, verde si-nfoiata...uuuu
Ca puteai pune fara nicio retinere, exact ca-ntr-un molid, toata beteala si toate globurile din casa si tot nu-i acopeream toata suprafata.

Si in fine, pe zi ce trecea devenea tot mai stufoasa si frumoasa, o ingrijeam, ii cumparam solutii ptr omorat goangele ce incepusera s-o napadeasca, ii faceam poze precum alor mici, in cadrul usii, odata la saptamana. In plan era sa achizitionez si-un album(ierbar) numai ca deja plamanu imi tot dadea semne,impulsuri si bip-uri ca tre` alimentat si am facut ceva ce niciodata nu mi-o voi ierta, mi-am jumulit-o si am pus-o la uscat (planta) ca apoi s-o fumez cu un prieten.
Aveam, frate, o voce, de ziceai ca-s Barry White, il stiti voi, e tipu ala cu voce grava, ala care zici c-a baut apa rece dupa ciorba.
Asa aveam si noi gatu.
Ca am fumat pana ne-a luat cu sughit, salivaleala, cufureala si alte senzatii cashto.
Numai cu euforeala nu ne-a luat, in rest, raguseala...la greu.

Daca pe urma am avut dubii ca ceea ce-am fumat nu a fost chiar canabis, ne-a confirmat faptu ca am fost cat p`aci sa ne cacam pe noi.

BRB, dati BUZZ!! Daca vedeti ca intru pe Idle, sunt in gradina, le plantez alora porumb sa aiba de Popcorn la vara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..