Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 22 iunie 2011

Un baiat de zahar...(farin, cubic, candel, ars...)

Vine omu...ma vede, trage involuntar linie si zice:
Baiat fain, sufletist.
Franzela sau chifla lu` Dumnezeu..
Lapte si miere...(Grasime 3 % cu miere poliflora)

Alteori:
Golanas, dar simpatic, replici pe masura, nimeni nu se supara, toti abia asteapta sa zic cate-o perla, iar daca n-o zic mi se reproseaza cum ca nu stiu ce-am azi...

Din timp in timp mi se spune ca-s prea fixist, ca am tendinta sa fac omu sa inteleaga mai mult decat a avut vreodata nevoie.

Ma feresc de omu prost, de ala care observa tot, nu si pe sine. Pe genu asta il ocolesc mai ceva ca pe traseul casa-munca intr-o zi de duminica, chiar daca drumu ala ma duce doar la magazinu din colt unde gasesc bere.

Imi plac animalele, pasarile, albinele...
Cum da primavara, de vedeti pe vreunu alergand de tampit cu o coronita de flori galbene pe frunte, eu sunt ala.
Glumesc, dar in suflet tot bag cateva galopuri.

Referitor la iubirea altor fiinte..
Tin sa va fac o confesiune ce ma macina de ceva vreme.

Odata, fara sa vreau am izbit o albina fix in falca dreapta, a cazut, cu zgomot, de pamant ca apoi fara sa stau pe ganduri, sa-i fac resuscitare cardio pulmonara apasand pe torace cu degetul aratator.
De fapt...Am pus mana pe ea sa vad daca mai misca si ticaloasa a-nfipt ac vartos cat teava de la gaz, fix in buricul degetului.
M-a indurererat.

Ce mai....sunt un baiat de zahar.
Cumparati-ma si v-ati scos banii de dulciuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..