Masa si dansul pe Netlog

Pagini

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Viitorul imaginii 3D, a tridimensionalului

Discutam zilele astea cu o prietena, mai precis cu Le_cl_ra, despre evolutia tridimensionalului....3D-ului.
Ajunsesem la concluzia ca, cu cat cresc numarul de cifre inainte de "D", cu atat se pun in valoare mai multe simturi iar senzatia de "viu" va fi tot mai accentuata.
Concluzia.
La urmatorul "3 D...112 D" care-o fi, iesi shifonat rau...Dintii in batista, besici, cucuie in cap, bretonu facut smoc...etc
Sincer ma cam inspaimanta ideea de-a viziona un film de groaza sau ceva cu bataie.
N-as vrea sa traiesc senzatia ca cineva urmeaza sa-si infiga dintii in bucile mele...Sau vreun iatagan sclipind in lumina proiectorului, sa mi se implante in vreo parte vulnerabila a corpului.
M-ar impresiona pan` la lacrimi chiar si-o palma data peste ceafa.
Si nu-s nici un fan al realitatii virtuale. Deci nu ma vad, dupa programul de munca, traind intr-o lume imaginara, cu cabluri si mufe USB iesindu-mi din sfecla, conectat la nu stiu ce OS, facand ce n-am fost in stare sa fac in viata de zi cu zi.
Oricum, din ce-am inteles sunt planuri ca in urmatorii trei`jde ani , ideea de virtual sa fie atat de bine conturata incat sa nu se mai faca nici o diferenta intre cele doua lumi.
Unii si-ar canaliza energia(aia electrica, bineinteles), salvarii de vieti, a eroismului ce le va aduce recunoastere.
Altii, precum.....altii, si-ar canaliza=o (energia) catre erotism. Producerii de filme XYZ.
Sa iasa bani(de-aia virtuali), sa se imbine utilu cu placutul.
Sa traiasca de pe urma placerilor vietii.

Nu si eu !
Simtul masurii la mine debordeaza din plin de elan.
Deci nu !

As face asta pe gratis.

PS:

Poate ma fac gresit inteles, ori se strica softu si ma trezesc pe vreo pajiste, alergat de vreun tauras cu cornu erect si cu dorinta de mai bine.
Că sa vezi atunci distractie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..