Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 7 noiembrie 2012

De ce nu am carnet

Pai n-am carnet pentru ca mi-e mura de condus.
Nu-s fricos..am sarit cu parapanta si era sa ma fac pilaf. Am dat cu noada curului de mama Terra.
Aici as da cu capu de bordul proaspat lustruit cu silicon.
Deci, mult mai soft.
Sunt fricos ca poate il duc pe vreunu ilegal pe parbriz, dandu-i palme cu stergatoarele peste uochi.
El ar cobori si cu aceleasi stergatoare, mi-ar da cateva la cur.
Mi-e frica/ca ajung in sensul giratoriu si ma invart in el pana ma ia cu greata.
Ma invart in el pana ma ia greata, de teama ca nu voi sti care e treaba cu "cedeaza trecerea".
Mai rau e ca poate ma invart, dracu, in sens invers.
Sau poate, in loc sa plec in sens invers, trec direct prin rasadurile de flori si cand ajung pe cealalta parte, da peste mine unu care, culmea, se invarte si el tot in sens invers. Ar fi trist.
Dar si imbucurator. Ar insemna ca nu-s singurul "cel mai slab sofer".
Mi-e frica/ca ajung la politie.
Mi-e frica/ca daca m-ar pune domnu' politist sa-i desenez momentul accidentului, ar rade toata sectia de mine, ori eu as vrea, doar, sa se rada aici pe blog. Si nu de mine, ci cu mine.
Asa..
Deci mi-e frica de condus, ca poate prin absurd, eu invat sa sofez si cand sunt indeajuns de tatic cat sa predau cursuri, vine un nevinovat conducator de tir(cu tot cu tir), din sens opus si-si zgarie ala, cabina pe dedesubt, cu capota mea.
N-as vrea.
Mi-e teama sa-mi cumpar masina, ca poate apare careva fluierand dupa pasarele, imprejurul masinii mele si-si zgarie si el, saracu, cheia, de luciul vopselei, proaspat atasata in strat finutz.. Eu fiind nevoit sa-i dau treizeci de pumni in cap.
N-as vrea sa nu ma tin de cuvant si sa ma opresc la 29.
Mi-e frica de condus, ca poate ma asez invers pe scaunul soferului si schimb vitezele, din greseala, cu genunchiul, dupa care dau cu fruntea de tetiera. Sau ma asez pe locul din dreapta si nu ajung la pedale.
Mi-e frica sa conduc, ca poate bag din viteza patru, direct in marsarier.
N-as vrea sa mai dau, inca o data, cu capul de tetiera. Si nici cu bucile in torpedou.
E rau..poate se deschide airbegul si mai lovesc,inca o data, cu capul de aceleasi tetiera.
N-as suporta mai mult de doua lovituri in.............tetiera
Am ochelari..
I-as stramba de fruntea mea lata precum o tetiera.

TETIÉRĂ--definitie--Piesă accesorie a unui fotoliu sau scaun pe care se sprijină capul. [Pr.: -ti-e-] – Din fr. têtière.

Mi-e frica de condus, ca poate ma ratacesc.
Locuiesc in Brasov.
Daca nu vad Tampa(punct de reper pentru balalai), nu stiu daca vin sau daca plec.
Eu as vrea sa plec la munca.
Ar fi dificil de explicat ce caut in Poiana Brasov.
Mi-e frica de condus, ca poate imi cade scrumul de la tigara, gaurindu-mi pantalonii, poate si chilotii si n-as sti pe ce sa pun mana.
Ori pe schimbator..ori pe....
N-as vrea, in acel moment, sa am parte de vreo coliziune frontala, cu ceva blonda care si-a scapat trusa de machiaj, pe jos.
Ne-am intalni pe treptele raiului(trepte rulante) ori pe un nor, fiecare cu harpa lui..ea, cu trusa de machiaj in mana iar eu, cu chilotii gauriti de jar, pe mine...tinandu-mi-o in mana...(bricheta)
Dar poate as face pipi pe mine si nu s-ar ajunge pana aici.
Incep sa devin optimist.
Poate ca dau totusi de carnet, pana la urma.
Sursa, eu, pe Netlog.

3 comentarii:

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..