Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 7 noiembrie 2012

Intrebare. Exista unt de masa tip A ?

O intrebare am si eu.
Exista unt categoria A ?
Eu, din ce-am cumparat pana acum, n-am gasit si cumparat, decat categoria B.
Indiferent de firma producatoare, pe eticheta, era trecut doar "Unt de masa B"
Sunt curios daca exista.
Imi imaginez ca daca tot a ajuns la un B, tre` sa fi inceput cu un A.
Adica, inainte de B, nu putea fi 1(unu). Tre` sa fi fost un prim model, un etalon, o matrita a untului de inceput.
Untul primordial.
Zic si eu. Mai mult intreb.
Ma gandesc ca tre` sa fie ceva deosebit.
Iti dai seama, unt cat. A.
Suna divin !
Ia pronuntati, "Un unt categoria A, va rog !".
Nu simtiti o caldura, ashea in suflet ?
Nu va simtiti mai important?
Ii priviti, deja, pe muritorii de rand care cumpara doar B, ca pe niste gunoaie?
Haideti, recunoasteti..
Ii priviti cu regret, cu compasiune, cu rautate chiar.
Hmm ?
-Un unt categoria....se stie, nu va mai zic..
Ah, ce te-as intinde pe paine, ce-as musca din tine !
Felie de paine cu unt, ce-mi esti tu !
Deja ma ia foame.
Oare cum oi fi?
Unde-mi esti, bah, untule (categoria A), cand viata-mi joaca feste, aratandu-ma, ironic, cu degetul ?!.

Futu-te-n gura !
Pardon, mi-a scapat !
Sa revenim.

Poate e facut prin centrifugare, da` in sens invers acelor de ceasornic?
E batut? Snopit?
Sau cum?
E mai galben?
E mai gras?
Da` cat de gras?!
Cat poate sa fie de gras?!
Ca e unt, totusi. Nu e slanina.
Mie nu-mi place gras ! (neinteresant)
Oare se vinde la pachet, ca banalul unt cat. B ?
Ca ne-am inteles. E banal.
Sau se vinde la cutii de tabla, rotunde?
Capac cu filet sau cheie?
Oare e A, pentru ca atunci cand il gasesti in magazine, exclami..."Aaaaa !!"
Cand il deschizi, pachetul, gasesti la promotie, bonus, un uger de vaca?
Milioane de intrebari si mii de draci !!

Ok, hai sa zicem ca el exista.
Si chiar exista.

Dar atunci cand cer la alimentara - Dati-mi un pachet de unt - de ce nu-s intrebat - De care? Categoria A sau B ? -
Nu ma-ntreaba nimeni.
De ce? Tot eu s-o fac? Chiar am fatza, de unt categoria B ?!! Oh, god !
Nu e corect !
Sunt dezamagit !
Imi vine sa urlu !
Chiar urlu...(mi se bate-n teava)
Gata !
Nu mai rezist.
Am plecat la alimentara.

-Sar`mana !
-Da, va rog, ce doriti?
-As dori...o margarina !! Ma pish pe el de unt !
Sursa, eu, pe Netlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..