Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 7 noiembrie 2012

Un gratar de weekend

Ieri am fost la un gratar cu prietenii.
Ne-am simtit minunat.
Intorcem micii pe ritmurile Mariei Tanase si-a lui Faramita Lambru.
O placere.
O placere, pana-n moment in care, cei care parcasera langa noi, niste baietasi iubitori de manea, au considerat ca ne pierdem in anonimat, chinuiti de talent si blocati la ...partea cu ..."Bun ii vinu Ghiurghiuliu".
Au zis sa o puna de-un acompaniament cu Guta, ce-o ardea de pe sidiu.
Culmea, si spre surprinderea noastra, chiar se pricepeau.
Cantau bine, aveau plamanul format pe intensitate ridicata.
Serios vorbind.
Ne-am oprit din cantat, extaziati si rusinati de antitalentul nostru, jurand, de fapt, doar eu jurand, ca le fac o surpriza si-i bag pe Youtube.
Tin sa le multumesc pe aceasta cale. Toata recunostinta.
-Va multumesc, baieti.
Apreciez ce-ati facut.
A, nu stiti cine sunt?
Pai, sunt ala strans, foarte strans legat la cap, de jur-imprejur, cu scoci.
Ala care, cand v-a murit bateria, s-a oferit de unu singur sa va impinga masina, s-o luati din loc.
Tre` sa ma stiti...veni-v-ar foamea, sa va vina...
Sursa, eu, pe Netlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..