Masa si dansul pe Netlog

Pagini

duminică, 23 decembrie 2012

Iarna Pe sUlita

De la săniuş mă-ntorc
De-unde-am luat un schiu în bot
A urmat apoi, galop
Unu. Mare dobitoc !
Cu o sanie cu burduf
Zici că era troleibuz.
M-acroşat cu gingăşie
Chiar aicea..
În gingie

Am icnit, m-am zvârcolit
Până ce m-am haladit
Am scos iute-un telefon
Frate, ce-l mai cel. Beton!
Iphone tare cu clapetă
Nu c`al vostru
O trompetă

Am sunat să vină-ndată
O ceva ca să mă scoată
Apoi, până a venit
Foarte tare plictisit
Ia ghiciţi ce am făcut

Am pus limba pe un stâlp !
Oh, my God şi Of, my Doamne!
Am întins şi am tras tare
Am întins şi-apoi am tras
Da-mi curgeau mucii din nas

Mucii se-adunau pe limbă
Nu mai îmi venea a-ntinde
Pân` la urmă am sunat
Sunt eu. Frate, vino-ndat`
Că-s băgat iar in kkat

Hai, mă scoate din necaz
Dacă nu limba-mi reteaz
Şi volbesc peltic ca bou
de mă lâde tot calteru

Şi-a venit al meu, măi, frate
C-o cameră şi un Qu şapte
A filmat, m-a tras in poză
A plecat, viata mi-e roză.

Da` l-aştept pe Moş Crăciun
O limbă să-mi dea, ii spun
Nu glumesc ! O am tăiată
Limba mea-i pe jumătate !

Sper să vină, că-l aştept
Eu să am ce îmi doresc
Ce-o să fac, vă zic de-ndată
Că am mintea destupată

Il aştept pe Moş Crăciun
Il aştept după perdea
Ca atunci când el apare
Să-l pleznesc cu sania.

Sursa, eu, de pe Netlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..