Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 27 februarie 2013

În amicitie cu toti convietuim (o floare si doi gradinari)

Eram la o bere.
Langa noi, decolase un Boeing 747, adica unu cu spate lat si ceafa la fel (astia au flapsurile montate prost)

-Ma pot aseza langa voi...ciumegilor ?
O intrebare greu de ignorat din moment ce tocmai o facuse.

Sunteti curiosi de mai multe amanunte despre infatisarea lui prietenoasa?

Pai arata precum un ogar constipat scapat in inalbitor(oare cum arata un ogar constipat, scapat in inalbitor ), ten alb, uochi mici, cap rotund.
Ca un fel de Powder in varianta Boeing vopsit in alb.
Alb 13.
Prabusit.
Imprastiat.
Genul care daca-ti fu_e una, ai onoarea de-a fi intrebat daca te-ai suparat.
Ori noi nu voiam decat sa ne bucuram de sentimentul de a nu hali, in viitorul apropriat, printr-un pai.

-Ciumegilor...cat sunteti de ciumegi ?!

Deja ne gandeam cum sa facem sa nu ne mai dorim sa facem pe ciumegii...lucru complicat pentru ca tocmai ce terminasem de calculat distanta dintre el si usa de la intrare si nu mai stiam ce forta opune aerul, care e formula, cand fugi si ai haine largi si gluga.

-Noi am iesit la o bere (era sa zicem ca nu ne place, dar am fost obligati) dar unii ne plictiseam acasa neavand cu cine ne certa - ii zic eu.
-Adica noi ne certam ?!
-Nu, dar ai inceput prost.
-Bai, voi nici nu stiti ce fac eu, cu ce ma ocup !

Aveam idee, imi era cunoscut un pic si nici nu era profesor cum se lauda.
Sau daca era profesor, nu preda Cunostintele Naturii.

-Bai, eu fac lucurile sa se-ntample !
Hai sa-ti arat ! - si se ridica in picioare.

Credeam ca daca *nu ma voi lauda ca am facut si eu sport, nu se va ajunge aici.
Ei bine, m-am inselat.
M-am ridicat in picioare, m-am incruntat la el, am intins un deget in aer spunandu-i..."Uite-un uliu !"
si cand a ridicat privirea, i-am facut un tur de sold rupand masa si facand tandari sticlele de bere ce pana atunci priveau neputincioase la acesti colosi.

Apropo, chiar nu ma stiti de gluma?!!!

Chiar credeti ca riscam sa ma fac de rahat povestindu-le prietenilor cum am mers la o bere si-am facut hernie de disc incercand sa dau cu un ogar de pamant(un ogar constipat, scapat in inlabitor) ?!!
Nici chiar asa.
Apele s-au linistit si ciumegii (adica, noi)au devenit tovarasi de pahar cu Bulgarash(el), dovedit pana la urma a fi un tip simpatic.
Intr-un final ne-am despartit.
Fiecare plecand catre ale lui.
Noi catre taxi, el catre alta masa unde erau alti ciumegi.
Probabil, ceilalti "ciumegi" au fost mai putin norocosi si s-au dat la Bulgarash.

Deci, dupa cum spuneam, ne-am despartit amiabil. Ok.
Dar nu inainte de a ne oferi un sfat gratuit si plin de intelepciune, un fel de carte de vizita a oricarui tip bazat(specific faptul ca era galagie).
Si anume:
- "Dusmanii....rup capete...rozmarin...tras clasa...vant puternic....bai, da nu te joci!
Baietii daca... ceva sa apeleze la mandea !!" -

Ne-am uitat unu la altul dupa care, usurel, am inchis usa sa nu intre curent.
What a pula ?!

Sursa, masa si dansul, eu pe Netlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..