Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 27 februarie 2013

O viață fără tutun

M-am lăsat de fumat, am deja 18 zile.
Dar știți.
Bineînțeles că știți - mi-ați numărat orele în așteptarea eșecului.
Iar acum că am ajuns la statutul de diamant -- e pe bolovani, cu cât mai strălucitor și frumos, cu atât voința e mai armonios împletită cu motivația iar eu am totul de partea mea, toată colecția - niște trofee - de la turcoaz, până la pietre de pe calea ferată(unele-s stropite cu ceva maro) -- deci, fumătorilor, vreau să vă vin în ajutor cu ceva prețios.
Ceva mai mult decat un sfat.
Dar așezați-vă, vă rog ! Chiar nu e nevoie să-mi mulțumiți !
-Tu ăla cu uochelarii lăsați pe nas ! Ia laba de pe mouse ! Tu, da ! Degeaba te uiți in spate ! -

Deci știți, vorba multă sărăcia uomului, așa ca voi trece la subiect.

Încep:

"Măi, dar voi chiar nu aveți vuoință ?!
Chiar nu aveți pentru ce lupta ?!
Servesc drept exemplu pentru vuoi degeaba ?!
M-ați vazut plângându-mă vreodată ?
M-ați văzut cerșind un fum ?
Un fumușuor...un fumuleț ?! (tu din spate, ce ți-am zis ?!)
Aaa, nu !
Pai atunci...?!
Ce e atât de dificil ?
Ce e atât de di-fi-cil ?!!
M-ați dezamăgit !! "

Delăsătorilor !!  :)
Sursa, masa si dansul, eu pe Netlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..