Masa si dansul pe Netlog

Pagini

duminică, 7 martie 2010

Cum se face tuica de pufoaica

Ma gandeam eu acum la acea tuica minunata de la tara... mama, dulce si minunata ambrozie!
Hai dom`le sa fim seriosi cum am ragait si mi-am adus aminte ,parca de toate datorile banesti si morale ,bre tuica aia de care vb acum e o combinatie de acrisor cu putina afumatura si slaba ca paiu de la corcodusa .nu stiu altii cum sunt dar eu prefer tuica aia la care alcolmetru sa pluteasca asa de fin pe suprafata lichidului precum patinatoarele in "Feerie pe gheata",intelegeti?...e vorba de vodka aia de 45 volti,macar,sau de tuica aia care avea desenata pe eticheta doua prune, care tuica pe vremuri se numea "Ochii lu` Dobrin", sau de supercunoscuta Slibovita, adevaraciune, tata.
Spre deosebire de tuica aia din pufoaica ,nu stiu cum o fi dar eu unu cred ca nici n-am baut ar fi culmea, o combinatie mai ciudata ca aia nici ca exista.
Dar hai mai bine sa va zic despre ce e vorba.
Deci, se ia una bucata de pufoaica, se introduce in vasu wc-ului sau mai bine zis prin vasul wc-ului daca aveti asa ceva si inmuiati bine, bine,de tot in continut.
Aha v-ati prins nu era vorba de un wc obisnuit ci de unu din acela de la tara (privata).
Dupa ce reusiti sa vomitati(cum am reusit si eu acum) duceti pufoiaca aia incarcata ca pomu` de iarna, cu ceva lung, un bat, ceva, introduceti-o in cazanu de tuica da-tii flacari si stati acolo la toi sa gustati ca nu cumva sa iasa prea acra sau Doamne fereste, prea slaba.
Bine, imi imaginez ca,(virgula :) ) calitatea tuicii este data si de combinatia materiei prime,cum ar fi pufoaica...si de ce nu de calitatea rahatului ,caci daca s-au consumat produse care contin aditivi s-ar putea sa iasa o calitate inferioara. Si iar, va iesi o calitate inferioara daca e problema uscata sau prea consistenta si nu-i bine de loc ca nu se incadreaza in normele europene in vigoare. Mare grija !!
Deci nu oricine poa` sa faca o tuica de calitate ,aviz amatorilor.
Tre sa ai, un cazan de unica folosinta, pufoaica de calitate,un ficat sanatos, un bat lung, nervi, neamuri cacacioase care sa se ocupe cu materia prima cu delicatete si seriozitate si "prieteni" pe care sa-i servesti,dar aici nu va fi niciodata o problema.
Acum ca ati fost lamuriti de procedeul de preparare a tuicii de pufoaica nu-mi ramane decat sa va salut si sa-mi anunt rudele pe aceasta cale, ca la cununia civila care tocmai a trecut i-am servit cu cea mai buna tuica de casa .
Deci stati linistiti nu am folosit pufoaica, nici vorba...am folosit flanelu lui bunicu si bunda lui tata procurata de pe-atunci cand lucra ca tractorist la c.A.P.
Daca mai rezistati si inca nu m-au prins si ciomagit rudele mele, data viitoare va voi povesti cum se face tuica din electrozi.
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. E suficient de dezgustator procedeul incat sa vars ACUM si sa nu fiu apt maine!Am mai baut in tara asta mare tot felul de combinatii ciudate,dar asta intrece orice imaginatie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) Stai sa le vezi reactia, probabil aia intrece orice imaginatie.

      Ștergere
  2. Asta e tare am ras cu lacrimi :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, chiar ma bucur. :) E o postare mai veche, probabil din 2009, intre timp a aparut ceva videoclip si pe YouTube.
    Si nu, nu-mi aparține. :))

    RăspundețiȘtergere

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..